28 November 2014

Ibland går det inte som man vill

Jag hade verkligen sett fram emot den här KAL:en. Hade gjort provlapp, skissat och tagit alla mått.
Nu sitter jag här med en fraktur i armbågen och ett par bråkiga revben. Jag ramlade på en isfläck igår och kan just nu inte göra nånting. Sticka lär ta ett tag innan jag gör men man vet aldrig... Kanske har jag bättre läkkött än man tror. Fast inte lyfta och bära på ett par veckor var det bud jag fick igår.
Som tur är kan jag i alla fall läsa bloggar och följa med på det sättet. Och sticka kofta får jag göra när armbågen tillfrisknat.
Lotta 

2 comments:

Elisabeth said...

Det låter både trist och ont. Hoppas på snabb förbättring.
Elisabeth

September said...

Men vilken nedra otur. Jag hoppas på att du har det bästa av läkkött (det ordet ser verkligen knepigt ut när man skriver det). Krya på!